שאלות ותשובות נפוצות

WhatsApp

שאלות ותשובות נפוצות

  •  

    למה לשכור ולא לקנות?
    •    כלכלית – בדרך כלל, כאשר יש צורך במוצר לתקופה קצרה, לא כדאי לרכוש אותו מאחר ועלות הרכישה גבוהה בהרבה יחסית לעלות ההשכרה.
    •    טכנולוגית – אנו, ב"בסט-רנט" מתעדכנים כל הזמן בחידושים הטכנולוגיים ובהתאם, מחדשים את המוצרים. אתה, הלקוח, יכול להנות מהמוצרים המתקדמים ביותר במחירים אטרקטיביים.
  •  
    איפה יש מידע נוסף על המוצרים?
    •    עבור כל מוצר, ניתן ללחוץ על כפתור פרטים נוספים או מפרט טכני כדי להכיר יותר את המוצר.
  •  
    איך אדע אם מה שבחרתי באמת מתאים לי?
    •    לפני שכירת מוצר, יש לקרוא היטב את מפרט המוצר והאפשרויות הטמונות בו.
    •    לעתים כדי להנות באופן מלא ממוצר מסוים, רצוי ללוות אותו במוצר נוסף. במקרים כאלו, אנו נמליץ לך על המוצרים הנלווים. 
    •    במקרים מסוימים, כדאי לבדוק חבילות מוצרים מומלצות.
    •    בכל מקרה, תמיד תוכלו לפנות לייעוץ שלנו לפני בצוע הזמנה וגם אחריה.
  •  
    האם אוכל להחזיר מוצר לאחר קבלתו?
    •    כן, בתנאים מסוימים. אנא עבור ל"תקנון" כדי להבין מהם התנאים.
  •  
    איך אדע מהם תנאי ההשכרה?
    •    תנאי ההשכרה מפורטים גם בתקנון וגם תחת כל מוצר. (תקופה השכרה מינימלית, מחיר)
  •  
    מה לעשות כאשר המוצר ששכרתי אינו עובד?
    •    ראשית, יש לקרוא שוב את המדריך למשתמש המצורף לכל מוצר.
    •    אם גם קריאה נוספת לא עוזרת, אנא התקשר למוקד התמיכה שלנו לעזרה טלפונית.
  •  
    איך מחושב מחיר העסקה שבצעתי?
    •    עבור כל מוצר, מפורטים ימי השכרה מינימליים ועלות כל יום לפי משך תקופת ההשכרה.
  •  
    •    בנוסף למחיר המוצרים, יש תוספת של שליחות/הובלה/הרכהב/פרוק.
     
    •    הפירוט ברור וניתן בדף המוצר, לאחר לחיצה על כפתור "להשכרה"
  •  
    האם ניתן לשנות הזמנה לאחר שבוצעה? כיצד?
    •    כן, בתנאים מסוימים. אנא עבור ל "תקנון" כדי להבין מהם התנאים.
  •  
    האם ניתן לבטל הזמנה לאחר שבוצעה?
    •    כן, בתנאים מסוימים. אנא עבור ל "תקנון" כדי להבין מהם התנאים.
  •  
    איך אדע כיצד לתפעל את המוצר שהזמנתי?
    •    עבור כל מוצר, בזמן קבלתו, תוכל לקבל הדרכה מהצוות שלנו לגבי תפעולו.
    •    בנוסף, לכל מוצר מצורף מדריך משתמש בעברית.
  •  
    למי אוכל לפנות אם יש לי בעיה בתפעול המוצר?
    •    ראשית, יש לפנות למדריך למשתמש שקבלת יחד עם המוצר.
    •    אם עדיין לא ברור ודרושה עוד עזרה, ניתן לפנות לצוות המקצועי שלנו.
  •  
    מאחלים לכם שימוש נוח ומהנה באתר.
    אנו, ב"בסט-רנט" עומדים לרשותכם בכל עת.

    אנחנו זמינים באפיקים הבאים:

    טלפון: 058-5050404

  • מסרונים והודעות וואטסאפ לטלפון: 058-6335828 (ואנו נחזור אליכם)

  • מייל: sales@bestrent.co.il

    כתובת: בוויז- לרשום 'בסט רנט' (הסיבים 18 פ"ת) מתחם עוגן, מול בנין ברוש (כניסת מל"מ) קומת קרקע

  • פייסבוק: @בסט רנט - השכרת ציוד

  •