השכרת ציוד לבר מצווה במחיר זול החל מ20 ₪ - בסט רנט

WhatsApp
צרו קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם


טלפון מחלקת מכירות:
058-5050404

השכרת ציוד לבר מצווה

השכרת ציוד לבר מצווה

שוכרים ציוד ולא הולכים לאיבוד בהפקת אירוע בר המצווה

אז מסתבר שלא תמיד צריך לחפש סיבה למסיבה, ובקרוב מאד אתם הולכים לחגוג אירוע משמח מאד לילד היקר שלכם: אירוע בר המצווה. רגע לפני שתבחרו חליפה מהודרת ותארגנו את רשימת המוזמנים, האם כבר חשבתם על כל הלוגיסטיקה שסביב האירוע? אם לא, מצוין – אנחנו נוכל לעשות זאת עבורכם! אתר "בסט רנט" משכירים לכם את מיטב הציוד שאתם צריכים כדי לחגוג אירוע בלתי נשכח! השכרת ציוד לבר מצווה כוללת מגוון רחב של פריטים לאירועים הנחגגים גם באולמות וגם בבית הפרטי שלכם.

אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של ציוד לבר מצווה וכן מגוון רחב של אטרקציות. נשמח להרכיב עבורכם את החבילה המשתלמת עבורכם. 

חבילות לבר המצווה

​  השכרת שולחנות משחק לכל הגילאים. שולחנות גדולים מאד!! אורך - 180 ס"מ , רוחב - 90 ס"מ  (הוקי/ביליארד/סנוקר)
​  השכרת עמדות מולטימדיה למסיבה באולם או בבית - מסכים ענקיים 55 אינץ + עמדת סימולטור מציאות מדומה
​  השכרת דוכני מזון לבר מצווה - דוכנים איכותיים מבית גסטרוליין לבר מצווה

 

השכרת שולחן פינג פונג השכרת שולחן הוקי השכרת שולחן סנוקר השכרת שולחן ביליארד השכרת שולחן כדורגל השכרת שולחן מציאות מדומה השכרת חדר לייזר השכרת שולחן כדורגל גדולמסך סמס


​  השכרת קריוקי לבר מצווה - מגיע 100% מורכב
​  השכרת תאורה לבר מצווה - חזקה מאוד במחיר קטן -100W לד
​  השכרת מקרן Full HD ומסכים עד 3*3 למסיבת בר מצווה
​  השכרת 
ספסלי זולה איכותיים בגודל 1.40 מטר (ל 3 אנשים), גדול מהסטנדרט!
​  השכרת פטריות חימום לבר מצווה של חברת אמגזית! מנירוסטה, כולל ביטוח צד ג' ואישור תקינות מטכנאי מוסמך
​  
השכרת גזיבו לאירוע בר מצווה מתאים לחורף וגם לקיץ! ניתן להוסיף קירות

השכרת שולחנות וכסאות השכרת מאווררים השכרת שולחנות וכסאות בר השכרת פינות זולה 

השכרת שולחנות וכסאות השכרת שולחנות וכסאות

** המחירים לא תקפים בחגים ** להצעת מחיר  (עם אפשרות הובלה והרכבה) , טלפנו אלינו ל 058-5050404

 

מיין לפי:
הצג:
הצג רשימה הצג במסגרת
חבילת אטרקציות פאן Fun
החבילה כוללת: 4 שולחנות משחק גדולים ומקצועיים! לבחירה מבין: שולחן הוקי אוויר - שולחן ביליארד - שולחן פינג פונג - שולחן כדורגל עמדת מולטימדיה אחת לבחירה מקרן מקצועי ומסך 2*2  בידורית להשמעת מוסיקה  שולחן הוקי אוויר שולחן הוקי אוויר ברמה הגבוהה ביותר ..
1,450 ₪
חבילת סופר פאן Super Fun
החבילה כוללת: 4 שולחנות משחק גדולים ומקצועיים! לבחירה מבין: שולחן הוקי אוויר לזוג - שולחן הוקי אויר משולש - שולחן ביליארד - שולחן פינג פונג- שולחן כדורגל 3 עמדות מולטימדיה (סוני פלייסטיישן , XBOX ללא מציאות מדומה) מקרן מקצועי ומסך 2*2  בידורית להשמעת מוסיקה  מכונת ..
2,300 ₪
חבילת סופר פליי Super Play
חבילת 3 שולחנות משחק גדולים! לבחירה מבין: שולחן הוקי אוויר - שולחן ביליארד - שולחן פינג פונג - שולחן כדורגל ו 2 עמדות מולטימדיה  סוני פלייסטיישן ו XBOX שולחן הוקי אוויר שולחן הוקי אוויר ברמה הגבוהה ביותר 6 פיט דגם חדש!!! (אורך - 180 ס"מ / רוחב - 90 ס&qu..
1,240 ₪  ליום
חבילת אטרקציות פליי Play
חבילת שולחנות משחק גדולים! הכוללת: שולחן הוקי אוויר - שולחן ביליארד - שולחן פינג פונג - שולחן כדורגל - + עמדת מולטימדיה  שולחן הוקי אוויר שולחן הוקי אוויר ברמה הגבוהה ביותר 6 פיט דגם חדש!!! (אורך - 180 ס"מ / רוחב - 90 ס"מ). מפוח בטכנולוגיה חדשנית האוגר ..
1,150 ₪  ליום
חבילת אטרקציות פליי Play+
חבילת שולחנות משחק גדולים! הכוללת: שולחן הוקי אוויר - שולחן ביליארד - שולחן פינג פונג - שולחן כדורגל - + 2 עמדות מולטימדיה  שולחן הוקי אוויר שולחן הוקי אוויר ברמה הגבוהה ביותר 6 פיט דגם חדש!!! (אורך - 180 ס"מ / רוחב - 90 ס"מ). מפוח בטכנולוגיה חדשנית האו..
1,450 ₪

חוגגים בחצר בבית או בפארק השכונתי? אתם לא צריכים לעבוד!

לא מעטים אלו שבוחרים לחגוג את החגיגה שלהם בצורה עצמאית – החל מהפארקים השכונתיים ועד לחצר הביתית המוכרת. בכל מקרה ובכל פורמט של חגיגה, נוכל להציע לכם את קטלוג הציוד שלנו הכולל מגוון רחב של פתרונות: כסאות ושולחנות, דוכני מזון, שולחנות משחק, פתרונות קירור וחימום ועוד. לא אחת נשאלת השאלה והיא מדוע ליהנות משירות של השכרת ציוד לבר מצווה בבית. התשובה לכך מאד פשוטה: אירוח ביתי מצריך מכם להיות מפיקי אירועים בעצמכם, ולדאוג לכל הלוגיסטיקה הסבוכה. במקום שאתם תארגנו את האירוע, תנו לעצמכם להתרגש מהתהליך ולחבק אותו – אנחנו נדאג לכל השאר! בנוסף, אנחנו נוכל לשרת אתכם גם עם השכרת ציוד לבר מצווה באולם.

 

השכרת אטרקציות לבר מצווה – את מי זה משרת ולמה זה חשוב?

לצד שירותים מתקדמים וחיוניים לאירוע שלכם כדוגמת השכרת שולחנות וכסאות לבר מצווה, אנחנו שמחים לשדרג את החוויה של הילד היקר שלכם עם השכרת שולחנות משחק לבר מצווה. הצלחה של אירוע נמדדת על פי התאמת הפתרונות הרלוונטים לו, ואנחנו שמחים להיות מומחים בשירות שלנו ולדאוג לכם למניפה איכותית של פתרונות – גם כשזה מגיע אל הפאן הבידורי באירוע. מאחר והאירוע הנחגג הוא אירוע בר מצווה, חשוב להשקיע המון מחשבה בחבריו של ילדכם החוגג.

בעוד למבוגרים קל להעסיק עצמם, ילדים זקוקים לתעסוקה ולאפקט בידורי. אנחנו שמחים להציע לכם את שירותי השכרת שולחנות המשחק שלנו שלא רק ישמחו את כל הילדים, אלא גם יקשטו את האירוע שלכם וישמשו כתפאורה של ממש! גם אם בהגדרתם השולחנות הם לילדים, גם קהל המבוגרים נהנה מהטעם הנוסטלגי.

 

אירוח מא' ועד ת' – ומה לכם נשאר לעשות?

אירוע בר מצווה הוא אירוע שמוגש בעיקר לילדים. יום הולדת היא חגיגה נחמדת, והיא יכולה להיות נחמדת עוד יותר כשהאירוע מופק על הצד הטוב ביותר! דרכנו תוכלו ליהנות גם משירות של השכרת דוכני מזון לבר מצווה ולפטור את עצמכם מכל התעסקות גם בהיבט זה. דוכני המזון מקשטים את האירוע, ממתגים אותו ובעיקר מספקים לכל האורחים מזון טעים ומפנק! ומה לכם נשאר לעשות? פשוט לחגוג!  

צרו קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם


טלפון מחלקת מכירות:
058-5050404