השכרת ציוד לימי הולדת במחירי מבצע - בסט רנט - page 3

WhatsApp
צרו קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם


טלפון מחלקת מכירות:
058-5050404

השכרת אטרקציות לימי הולדת

השכרת אטרקציות לימי הולדת

השכרת ציוד ליום הולדת – ליום הולדת מושלם בכל גיל

יום הולדת הוא יום מיוחד במינו, למשך 24 שעות אנחנו הופכים להיות מרכז העניינים, כל העיניים נשואות לכיוונו ואנחנו מרגישים על גג העולם. חלק בלתי נפרד מיום ההולדת זה כמובן האירוע עצמו, המסיבה החגיגית שבה אנחנו אוהבים להזמין את כל הקרובים וכל בני המשפחה לחגוג ביחד איתנו את היום השמח והמאושר שלנו. אנחנו בבסט רנט רוצים להציע לכם לחגוג את יום ההולדת שלכם בצורה מושלמת ולא משנה אם אתם נערים מתבגרים, צעירים אחרי צבא או מבוגרים שמרגישים עדיין צעירים ברוחם- אצלנו תוכלו למצוא בדיוק את הציוד המתאים לכם.

 

ציוד לימי הולדת – הילדים שלכם יגידו לכם תודה

אין דבר יותר משמח מלראות את החיוך הרחב על פניהם של הילדים שלנו. יום ההולדת של ילדנו זה בהחלט יום של חג עבורנו, אנחנו מרגישים גאים ונרגשים כאשר הילדים שלנו גדלים בעוד שנה וצוברים עוד שנה של ניסיון לחיים שלהם. אם אתם מחפשים ציוד לימי הולדת שגם יספק לכם הנאה וגם יאפשר לכם לקיים אירוע חגיגי ומכובד אתם מוזמנים לפנות אלינו לבסט רנט ואנחנו כבר נדאג להכל. אנחנו מבטיחים לכם שהילדים שלכם ייצאו הכי מרוצים שאפשר וכמובן שגם האורחים וגם הילדים שלכם לא יפסיקו להודות לכם על אירוע בלתי שנכח.

 

אטרקציות לימי הולדת – חגיגה שלא נגמרת

אטרקציות לימי הולדת יש לא מעט ואנחנו בבסט רנט רוצים להציע לכם את האטרקציות הטובות והאיכותיות ביותר. ערכות קריוקי, מקרנים, שולחנות משחק, אוהלים, מתקן כדורסל מיוחד, שערי כדורגל, כיסאות, שולחנות וזו רק רשימה חלקית של המרכיבים שיכולים להפוך את האירוע שלכם לאירוע שלא תוכלו להפסיק להשוויץ בו. הילדים של היום לא מסתפקים באירוע צנוע ושקט, הם רוצים אירוע יום הולדת שהילדים האחרים לא יפסיקו לדבר עליו וההחלטה נמצאת בידיים שלכם. אנחנו בבסט רנט מבטיחים לספק גם לכם ובעיקר לילדים שלכם אטרקציות בלתי נשכחות, אטרקציות שיעשו להם טוב על הלב ולכם יגרמו תחושת סיפוק וגאווה שהצלחתם לסדר לילדים שלכם יום הולדת בלתי נשכח.

מיין לפי:
הצג:
הצג רשימה הצג במסגרת
השכרת גזיבו 18X8
השכרת גזיבו השכרת גזיבו לאירועים, השכרת גזיבו 6X3 מטר מתקפל לכל אירוע במחיר 699 שקלים בלבד! מתכננים ארוע במקום לא מוצל? בקיץ או ביום אביב חם? השכרת גזיבו הוא הפתרון עבורכם. גזיבו להשכרה קל לנשיאה, פתיחת גזיבו מתקפל באופן מהיר וללא מאמץ גדול. הגזיבו יציב ובטוח וניתן לשהות תחתיו לאו..
3,800 ₪
השכרת גזיבו 22X8
השכרת גזיבו השכרת גזיבו לאירועים, השכרת גזיבו 6X3 מטר מתקפל לכל אירוע במחיר 699 שקלים בלבד! מתכננים ארוע במקום לא מוצל? בקיץ או ביום אביב חם? השכרת גזיבו הוא הפתרון עבורכם. גזיבו להשכרה קל לנשיאה, פתיחת גזיבו מתקפל באופן מהיר וללא מאמץ גדול. הגזיבו יציב ובטוח וניתן לשהות תחתיו לאו..
4,800 ₪
השכרת ערכת קריוקי L3300
השכרת ערכת קריוקי : רמקול 15" + מקרן + מחשב + מיקסר + 2 מיקרופונים  רמקול 15 אינ'ץ בהספק של 500 וואט כולל מיקסר פנימי + אפקט ECHO לקריוקי                           סטאנד ..
500 ₪
קיר דיגיטלי מרהיב באירוע שלכם!   הסטנדרט כיום הוא שבכל אירוע משלבים אטרקציה. הבעיה הגדולה היא שכבר קשה מאד לכבוש את סף הריגוש של האורחים, זאת מאחר והם מכירים כבר את כל האטרקציות שמככבות באירועים. רגע לפני שגם אתם בוחרים בעוד אטרקציה בנאלית, האם שמעתם על קיר גרפיטי דיגיטלי לאירועים? "..
1,100 ₪
השכרת שולחן אירוח ל-6 סועדים – 120 ס"מ עגול
השכרת שולחן אירוח עגול - 6 סועדים, רגלי אלומיניום מוסיפות חוזק ויציבות.   רגלי אלומיניום מוסיפות חוזק ויציבות. אידיאלי לפיקניקים, חוף הים, החצר, או בחדר הילדים   מידות מוצר            ..
35 ₪
השכרת  5 שולחנות ו- 50 כיסאות (סוג: כתר !!)
חבילת אירוח: 5 שולחנות ו-50 כיסאות   להשכרה שולחנות וכסאות לאירוע בחבילה משתלמת במיוחד חבילה הכוללת :5 שולחנות מתקפלים ו-50 כסאות פלסטיק. מתאימים לאירוח, אירועים, כנסים ועוד. *** לא תקף בחגים ..
300 ₪
לפי 1 תגובות.
השכרת 5 יחידות של שולחן אירוח מתקפל - כתר
השכרת 5 יחידות של שולחן כתר - רגלי אלומיניום מוסיפות חוזק ויציבות.   רגלי אלומיניום מוסיפות חוזק ויציבות. אידיאלי לפיקניקים, חוף הים, החצר, או בחדר הילדים   מידות מוצר       חיצוני רוחב 182 ס"מ ..
150 ₪
השכרת גזיבו 6X11
  השכרת גזיבו השכרת גזיבו לאירועים, השכרת גזיבו 11 מטר  6x מטר מתקפל לכל אירוע במחיר 1600 שקלים בלבד! מתכננים ארוע במקום לא מוצל? בקיץ או ביום אביב חם? השכרת גזיבו הוא הפתרון עבורכם. גזיבו להשכרה קל לנשיאה, פתיחת גזיבו מתקפל באופן מהיר וללא מאמץ גדול. הגזיבו יציב ובטוח ונ..
1,600 ₪
השכרת דלפק בר  רוחב: 200 ס"מ                               גובה: 110 ס"מ  עומק: 80 ס"מ       &nb..
350 ₪
  חבית יין להשכרה היא אפשרות מעניינת ומקורית לאירועים שונים כמו אירועים פרטיים, חתונות, ימי הולדת ועוד.  הפוטנציאל היחודי שבהשכרת חבית יין הוא העלאת החוויה של האורחים באירוע.  כשאנשים נכנסים לאולם או למקום האירוע, הם יכולים לראות את החבית המפוארת שכלולה באווירה הכוללת.  מרא..
60 ₪
השכרת כסאות פלסטיק לאירוע -10 יחידות (כתר)
כסאות כתר - פלסטיק לאירוע - 10 יחידות (כתר)   כסאות כתר !!. אידיאלי לפיקניקים, חוף הים, החצר, או בחדר הילדים   מידות מוצר       חיצוני רוחב 88 ס"מ עומק 42 ס"מ גובה..
30 ₪
השכרת כסאות פלסטיק לאירוע -50 יחידות (כתר)
כסאות כתר - פלסטיק לאירוע - 50 יחידות (כתר)   כסאות כתר !!. אידיאלי לפיקניקים, חוף הים, החצר, או בחדר הילדים   מידות מוצר       חיצוני רוחב 88 ס"מ עומק 42 ס"מ גובה..
150 ₪  ליום
פטריות חימום להשכרה - חבילת חורף : 4 פטריות חימום של חברת אמגזית + 50 כסאות + 5 שולחנות
פטריות חימום להשכרה - חבילת חורף : ארבע פטריות חימום של חברת אמגזית + 50 כסאות + 5 שולחנות     מחמם חוץ איכותי של חברת אמגזית !!     עשוי נירוסטה.   לחימום היקפי ברדיוס של 5 מטר.   מתאים למקומות פתוחים כגון: גינות פרטיות, גנ..
1,150 ₪
לפי 1 תגובות.
השכרת כיסא בר
השכרת כיסא בר  רוחב: 60 ס"מ                               גובה: 105 ס"מ  עומק: 50 ס"מ   ..
30 ₪
חבילת אירוח לאירועים: 5 שולחנות ו-50 כיסאות + גנרטור.
חבילת אירוח: 5 שולחנות ו-50 כיסאות + גנרטור.   להשכרה שולחנות וכסאות לאירוע בחבילה משתלמת במיוחד חבילה הכוללת :5 שולחנות מתקפלים ו-50 כסאות פלסטיק. מתאימים לאירוח, אירועים, כנסים ועוד. להשכרה גנרטור לגיבוי או לאספקת חשמל בהפקות חוץ. מעולה עבור פלזמה, מחשבים ניידים, הקרנה,הגב..
550 ₪  ליום
השכרת שולחן כדורגל
להשכרה שולחן כדורגל 2 שחקנים   כל שחקן שולט בקבוצה של שחקנים אותם הוא מפעיל באמצעות מוטות שליטה המחוברים לשחקנים , משחק מדליק כיפי וספורטיבי . שולחן כדורגל ביתי טלסקופי השולחן עשוי MDF עם ציפוי דקורטיבי משטח עץ בעובי 6 מ"מ מצופה PVC עם סימוני המגרש מוטות טלסקופיים..
240 ₪  ליום
השכרת אוהלים 12X12
אפשר להכניס עד 300 כסאות +- ..
4,400 ₪
השכרת אוהלים 18X8
אפשר להכניס עד 300 כסאות +- ..
4,400 ₪
שולחן הוקי אוויר להשכרה
השכרת שולחן הוקי אוויר 2 שחקנים   שולחן הוקי להשכרה - בדיוק כמו המשחק שאנחנו אוהבים   כל אחד ואחת מאיתנו זוכר את הרגע הזה בילדות שהשעה כבר מאוחרת, המפעיל של משחקי הוידיאו רוצה לסגור את המקום וללכת הביתה אבל אנחנו פשוט מסרבים לעזוב את המשחק שאנחנו כל כך אוהבים. סביר להניח שלכו..
240 ₪  ליום
השכרת שולחן אירוח ארוך מלבני - 8 עד 10 סועדים.   מידות מוצר             להשכרה שולחנות וכסאות לאירוע בחבילה משתלמת במיוחד      ..
130 ₪
משקפי מציאות מדומה 2 oculus quest
משקפי מציאות מדומה 2 oculus quest !! מציאות מדומה, ציוד אמיתי! אחד הלהיטים הגדולים ביותר כיום הוא אטרקציה של מציאות מדומה לאירועים! באמצעות ציוד מקצועי,  הכולל בין היתר משקפיים ייחודיות, אתם יכולים לצלול אל עולם של פנטזיה,  דמיון ואתגרים! אנחנו ב"בסט רנט" מציעים לכם ..
400 ₪
שולחן סנוקר להשכרה
שולחן סנוקר להשכרה במחיר הזול בארץ!   שולחן מאסיבי וכבד עשוי MDF איכותי  דגם POLO SUPER 6 פיט !!! פינות השולחן עם פרזולים ממתכת עם גימור אלגנטי רגלי השולחן חזקות ויציבות עשויות עץ קשיח ויציב רגלי השולחן מחוברות ע"י זווית תמיכה ממתכת משטח השולחן עשוי עץ עבה במיוח..
240 ₪  ליום
שולחן פינגפונג (טניס שולחן) להשכרה
שולחן פינגפונג (טניס שולחן) להשכרה - 2 שחקנים   השכרת שולחן פינג פונג - חוויה אדירה אירועים משמחים הם תמיד סיבה למסיבה ולא משנה אם מדובר ביום הולדת, בר או בת מצווה, אירוע חברה, יום כייף לארגון או לחברה, מסיבת רווקים או כל אירוע אחר מומלץ שיהיו בו דברים שעושים לנו כייף. השכרת שולח..
240 ₪  ליום
שולחן פינגפונג בינוני (טניס שולחן) להשכרה
שולחן פינגפונג בינוני (טניס שולחן) להשכרה - 2 שחקנים   השכרת שולחן פינג פונג - חוויה אדירה אירועים משמחים הם תמיד סיבה למסיבה ולא משנה אם מדובר ביום הולדת, בר או בת מצווה, אירוע חברה, יום כייף לארגון או לחברה, מסיבת רווקים או כל אירוע אחר מומלץ שיהיו בו דברים שעושים לנו כייף. השכ..
190 ₪
סימולטור נהיגה + PS4
השכרת סימולטור נהיגה - חוויה מציאותית ומאתגרת אתם חובבי נהיגה? אתם רוצים לחוות את תחושת הנהיגה של מכוניות יוקרה או מכוניות מרוץ?  השכרת סימולטור נהיגה היא הפתרון המושלם עבורכם. סימולטור נהיגה הוא מערכת המאפשרת לכם לחוות את תחושת הנהיגה של מכונית אמיתית. הסימולטור כולל מסך גדול,  ..
400 ₪
השכרת מתקן כדורסל
מתקן כדורסל להשכרה   מתקן סל זוגי מתקפל SUPERIOR תחרות קליעות אולטימטיבית בין 2 שחקנים הסל מתקפל בקלות וניתן לאחסון מגיע עם 2 כדורי סל שילדת הסל עשויה פלסטיק קשיח יריעת פוליאסטר בצורת מגרש כדור סל המחזירה את הכדור בקלות ובמהירות כולל 2 רשתות מידות במצב פתוח: 110 ס&q..
240 ₪  ליום
עמדת מציאות מדומה לאירועים
השכרת עמדת מציאות מדומה     אטרקצית מציאות מדומה מתאימה לכל הגילאים, ניתן לבחור את המשחקים המתאימים לעמדת מציאות מדומה לפי הגיל. אטרקציה שמשדרגת כל מתחם משחקים ופעילות בבר מצווה, בת מצווה, אירועי חברה, ימי כיף ומפגשי חברים ומשפחה. אנו מקימים מתחם מציאות מדומה עם עמדות לפי ב..
400 ₪
מתנפח קליעה למטרה
 גובה : .2.5 מטר רוחב : 1.5 מטר עומק : 1.5 מטר ..
240 ₪
תחנות קליעה למטרה
תחנות קליעה למטרה 1 תחנות קליעה למטרה 2 תחנות קליעה למטרה 3 תחנות קליעה למטרה 4 תחנות קליעה למטרה 5   ..
80 ₪
שולחן פינגפונג קטן (טניס שולחן) להשכרה
שולחן פינגפונג קטן (טניס שולחן) להשכרה - 2 שחקנים   השכרת שולחן פינג פונג קטן ב 100 ש"ח בלבד!  רוחב 80 ס"מ , אורך 150 ס"מ (סגור 75 ס"מ) ..
100 ₪
השכרת שער כדורגל
אורך : 1.80מ גודל : 1.20מ ..
100 ₪
חבילת שולחנות משחק - שולחן הוקי אוויר - שולחן ביליארד - שולחן פינג פונג - שולחן כדורגל
חבילת "שולחנות משחק" כוללת: שולחן הוקי אוויר - שולחן ביליארד - שולחן פינג פונג - שולחן כדורגל שולחן הוקי אוויר שולחן הוקי אוויר ברמה הגבוהה ביותר 6 פיט דגם חדש!!! (אורך - 180 ס"מ / רוחב - 90 ס"מ). מפוח בטכנולוגיה חדשנית האוגר את האוויר בטרם ..
850 ₪  ליום
לפי 2 תגובות.
השכרת עמדת מולטימדיה עם פלייסטיישן 4 ההפעלה המושלמת לאירועים וחוויות מדהימות מערכות המולטימדיה הפכו להיות חלק בלתי נפרד מארועים והפעלות שונות,  והן מספקות חוויות בלתי רגילות לקהל היעד.  אחת מהאפשרויות המרתקות היא השכרת עמדת מולטימדיה עם פלייסטיישן 4,  הכוללת משחקים מגוונים ומסך..
300 ₪  ליום
השכרת גג שקוף לפרגולה
השכרת גג שקוף לפרגולה​ מסנטף - סגירות חורף למרפסת​ - סגירת מרפסת יש לכם אירוע בחורף? רוצים להרגיש בחוץ ולהיות בפנים? יש לנו פתרון מצוין בשבילכם לביצוע סגירות חורף לפרגולה / קירוי פרגולה / גג שקוף לפרגולה, סגירות חורף למרפסת וסגירות חורף לכל שטח פתוח ע"י שימוש בברזנטים שמשונית וPVC אפשרות ג..
25 ₪
השכרת קירוי פרגולה
השכרת קירוי פרגולה​ - סגירות חורף למרפסת​ - סגירת מרפסת יש לכם אירוע בחורף? רוצים להרגיש בחוץ ולהיות בפנים? יש לנו פתרון מצוין בשבילכם לביצוע סגירות חורף לפרגולה / קירוי פרגולה, סגירות חורף למרפסת וסגירות חורף לכל שטח פתוח ע"י שימוש בברזנטים שמשונית וPVC. סגירת חורף ארעית וזמנית לאירוע או..
25 ₪
השכרת שרשת תאורה מפל וילון לקירוי פרגולה​ - סגירות חורף למרפסת​ - סגירת מרפסת - ולכל מטרה ספרו לנו על האירוע שלכם, איזה סוג שטח תרצו לסגור בסגירת חורף, ואיזה גודל השטח. אנו ב "בסט רנט- השכרת ציוד לאירועים" נעשה את כל השאר על מנת להבטיח לכם אירוע מוצלח ונעים.   נשמח לעשות לכם..
15 ₪
השכרת XBOX לאירועים
לארועים XBOX  השכרת עמדות   ..
300 ₪  ליום
צרו קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם


טלפון מחלקת מכירות:
058-5050404