השכרת ציוד לחתונה בטבע/בבית או באולם - מחיר זול! - בסט רנט

WhatsApp
צרו קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם


טלפון מחלקת מכירות:
058-5050404

השכרת ציוד לחתונה

השכרת ציוד לחתונה

אירוע האהבה שלכם בהפקה פשוטה משתוכלו לדמיין

לצד הזוגות שבוחרים לחגוג את אירוע האהבה שלהם באולמות האירועים, ישנם הזוגות שבוחרים להנציח את האהבה והרומנטיקה שלהם אחרת לגמרי: בהפקה עצמאית בחלל הבית או בהפקה בטבע. במחשבה ראשונה, בהרבה יותר קל לחגוג באולם אירועים מסודר, אך במחשבה שניה, יש אותנו! "בסט רנט" חוגגים ביחד איתכם את הרגעים המרגשים שלכם והופכים את ההפקה העצמאית שלכם לסיפור אהבה בינינו וביניכם עם השכרת ציוד לחתונה. את תדאגי לשמלה מרהיבה, אתה לכך שהכוס תישבר ואנחנו פשוט לכל השאר!

השכרת שולחנות וכסאות השכרת שולחנות וכסאות השכרת שולחנות וכסאות השכרת שולחנות וכסאותהשכרת שולחנות וכסאות השכרת פינות זולה השכרת שולחנות וכסאות השכרת הצללה

  תנורי חימום חשמליים/פטריות חימום של אמגזית, כולל אישור תקינות ע"י טכנאי וביטח צד ג'!
  השכרת פתרונות קירור מגוונים, מצננים בספיקות שונות, מערפלי מים, מאווררים
  גזיבו בגדלים שונים לקירוי שטח החתונה, נוחים להתקנה! ניתנים להעברה ממקום למקום! עם או בלי קירות
  אפשרויות לישיבה אלטרנטיבית, ספסלי זולה נמוכים באורך של 140 ס"מ, גדול מהסטנדרט מתאים ל 3 אנשים.
  שולחנות וכסאות איכותיים מפלסטיק או מעץ
  שולחנות וכסאות בר
  הצללות לייקרה לארועים בגדלים שונים, לאוירה קסומה ומיוחדת.
  ציוד מטבח, כלי הגשה וכלים לארועים, כשר, ללא צורך בשטיפה לאחר השימוש
  השכרת מפות ומפיות
  ייעוץ מקצועי ושרות מצוין
  חברתנו בעלת נסיון רב בלהפוך כל אירוע לאירוע מדהים, מתמחים בארועים קטנים ובינוניים

השכרת ציוד לחתונה בטבע – מה היא כוללת ואיך נערכים?

חתונה בטבע היא חתונה שנערכת בחורשות או בפארקים והפקתה הינה סבוכה יותר מהפקה של אירוע הנערך באולם מסודר המכיל בתוכו את כל הציוד הנדרש. באירוע החתונה שלכם, יות מבכל אירוע אחר, חשוב לכם להיות מארחים למופת ואנחנו נדאג שאכן תהיו כאלו. בחרתם לאהוב ביום הגדול שלכם תחת כיפת השמיים? איתנו הפקה שכזו הינה הפקה פשוטה משתוכלו לדמיין. לצד האירועים הנחגגים בטבע ומצריכים הפקה עצמאית, אנו משרתים גם את הזוגות שבוחרים להתחתן בבית עם שירות השכרת ציוד לחתונה בוילה.

אז איך נערכים לאירוע שכזה? ראשית, חשוב לקחת בחשבון את העונה שבה נערך האירוע: באירועי הקיץ תצטרכו ציוד שונה, ואילו באירועים הנערכים בסתיו תחת כיפת השמיים תצטרכו ציוד אחר. אחד ההבדלים המהותיים הוא כמובן בפתרונות החימום והקירור. השכרת פתרונות קירור לחתונה באירועי הקיץ חיונית, חשובה והכרחית! כמארחים, חשוב שתדאגו לרווחת האורחים שלכם ללא כל פשרות. השכרת ציוד לחתונה בשטח כוללת גם את פתרונות ההושבה בדמות הכסאות, שולחנות לאירוח מוקפד ואף מערכות הגברה שיבטיחו לכם מסיבת חתונה מקפיצה עם כל האורחים שלכם.

בנוסף, אנו נוכל לדאוג גם לאוהלים שונים בגדלים שונים שיוכלו לשמש גם את האורחים בחתונות הנערכות בשעות הצהריים, וכמובן שגם כחדר חתן וכלה מאולתר בהתאם לתנאי השטח. כיום, יותר מתמיד, אתם יכולים לחגוג בפורמט המתאים לכם – יש תמיד מי שמתאים את עצמו אליכם עם שירות מקצועי ופתרונות מתאימים.

 

חוסכים זמן, חוסכים כסף ובעיקר נהנים מהאירוע שלכם

מראש, הפקת חתונה בצורה עצמאית לוקחת יותר זמן ודורשת מכם המון התעסקות. במקום לקפוץ בין ספקים, תוכלו פשוט לדאוג לכל הנדרש תחת קורת גג אחת! אנחנו דואגים לכם גם לשירות של השכרת שולחנות לחתונה בכל הגדלים ומכל הסוגים, וגם נדאג להושבת האורחים שלכם בצורה הולמת ומכובדת עם שירות של השכרת פינות ישיבה לחתונה. חיסכון בזמן הוא דבר משמעותי מאד לאורך הפקת החתונה שכן נדרש מכם להקדיש לא מעט מזמנכם. דומה הדבר עם כספכם שלא צריך להתבזבז בהימור על ספקים שונים ומזדמנים. מה תוכלו לעשות במקום? ליהנות משירות מקצועי ואמין של השכרת ציוד לחתונות כמו שאנו מציעים.

מתי צריכים שירות של השכרת ציוד לאירוע באולם?

אנחנו מלווים את הזוגות המאושרים ביום החג שלהם בעת שהם בוחרים לחגוג בצורה עצמאית בוילה או תחת כיפת השמיים בטבע, אך אנו מציעים גם שירות של השכרת ציוד לחתונה באולם. ישנם אולמות אירועים המציעים לכם את האולם להשכרה בלבד, ללא כל שירות נוסף או ציוד נלווה. במקרים שכאלו, בהם אתם נהנים אך ורק מארבע קירות של אולם האירועים, אנחנו נהיה שם בשבילכם להתאים לכם את כל קשת הפתרונות לאירוע שלכם: החל משירות של השכרת מקרן לחתונה לטובת הקרנת קליפ החתונה שלכם ועד השכרת פתרונות חימום לחתונה בדמות פטריות חימום מתקדמות באירועי החורף.

*** לקבלת הצעת מחיר כולל עלות הובלה והרכבה, פנו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם

בסט רנט- השכרת ציוד 058-5050404

מיין לפי:
הצג:
הצג רשימה הצג במסגרת
חבילת פינות זולה להשכרה ל 20 אנשים
   6 פוטונים (ספסלי ישיבה ) גדולים מהסטנדרט 140 ס"מ  2 פופים גדולים  3 שולחנות נמוכים   מחצלת 5*5   *** מחיר החבילה לא תקף בחגים   ..
590 ₪  ליום
השכרת חופה.   השכרת חופה מסורתית - 350שח     - מסורתית 4 במבוקים עבים + בד לבן      השכרת חופה מעוצבת פרמיום - 800שח     - מעוצבת 8 במבוקים עבים + בד לבן  השכרת ח..
0 ₪
השכרת כספת
השכרת כספת – לשמור את המתנות בצורה מוגנת ובטוחה כל אירוע מורכב ממוזיקה קצבית, אוכל טעים, צילומים איכותיים וכמובן גם מתנות כאשר לרוב המתנות הן כספיות. על מנת לשמור על הכסף בצורה בטוחה מפני גנבים פוטנציאליים עליכם לבחור בכספת חזקה ואיכותית שלא תשאיר מקום לספקות שהכסף שקיבלתם במתנה אכן יחזור א..
190 ₪
  מידות המקרר -  אורך 180 ס"מ רוחב 80 ס"מ גובה 60 ס"מ 650 ליטר צריכת חשמל-קוט"ש : 600 ..
350 ₪
מידות המקרר -  אורך 60ס"מ רוחב 60ס"מ גובה 190 ס"מ 250 ליטר צריכת חשמל-קוט"ש : 600 ..
250 ₪  ליום
  מידות המקרר -  אורך 180 ס"מ רוחב 80 ס"מ גובה 60 ס"מ 650 ליטר צריכת חשמל-קוט"ש : 600 ..
350 ₪
חבילת ציוד לאירוע ל- 50 אנשים
חבילת ציוד לאירוע ל- 50 אנשים הכוללת: 50 כסאות תאילנדי מתקפלים מרופדים בצבע לבן 5 שולחנות עגולים/מלבניים 5 מפות תואמות כלי אוכל ושתייה (כמות של 50 מכל פריט) - צלחת למנה עיקרית, צלחת למנה ראשונה, צלחת קינוח/לסלטים,       סכין, מזלג, כפית/מזלג לקינוח, כוס שתייה קרה, כוס..
1,505 ₪
גובה 2.40 מטר ..
350 ₪
4 מצננים לאירועים במבצע
השכרת מצננים – לאווירה מושלמת ואוויר נעים אירועים חברתיים או עסקיים אמורים להיות חגיגה אמיתית אבל לעיתים בגלל מזג האוויר הלוהט שיש לנו ברוב ימות השנה בישראל האירוע יכול לאבד מהאיכות שלו רק בגלל החום והלחות. אם אתם מתכננים אירוע שאמור להתקיים תחת כיפת השמיים בחודשי הקיץ מומלץ מאוד על השכרת מ..
1,060 ₪  ליום
אוהל לייקרה להשכרה 6*12 - צבע לבן
    *** לא כולל התקנה   ..
870 ₪  ליום
מבצע קיץ - 4 יח' של מאווררים להשכרה
השכרת מאווררים, מאוורר תעשייתי במחיר של 360 שח. פתרונות קירור לאירועים לארוע מוצלח נעים וקריר.  אנו ב "בסט-רנט" מציעים לכם בנוסף, מגוון פתרונות קירור לאירועים, השכרת מאווררים, השכרת מזגנים ניידים, השכרת מצננים ומערפל מים להשכרה, לכל אירוע בחודשי הקיץ, אביב או אפילו בערבי סתיו חמימים...
360 ₪
השכרת שולחן בר - רגל
השכרת שולחן בר 76 ס"מ * 76 ס"מ , גובה 110ס"מ ..
0 ₪
השכרת שמשיות לאירועים - מחיר הכי זול - בסט רנט ..
100 ₪  ליום
מידות המקרר -  אורך 115 ס"מ רוחב 65 ס"מ גובה 96 ס"מ 300 ליטר צריכת חשמל-קוט"ש : 600 ..
250 ₪  ליום
  מידות המקרר -  אורך 65 ס"מ רוחב 65 ס"מ גובה 96 ס"מ 250ליטר צריכת חשמל-קוט"ש : 700 ..
250 ₪
בד יוטה (פלריג) 5/6 גובה 2 מטר, אורך: 10 מטר, ללא טבעות. ..
150 ₪
השכרת שירותים ניידים VIP
שירותים ל 2 אנשים בו זמנית כולל איש ניקיון ותחזוקה מחיר 2700 + מעמ      ..
3,000 ₪
צרו קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם


טלפון מחלקת מכירות:
058-5050404