השכרת שולחנות משחק לאירועים החל מ 100 ש"ח - בסט רנט

WhatsApp
צרו קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם


טלפון מחלקת מכירות:
058-5050404

השכרת שולחנות משחק

השכרת שולחנות משחק

שולחנות משחק

 

 שולחן הוקי אוויר ברמה הגבוהה ביותר 6 פיט דגם חדש!!! (אורך - 180 ס"מ / רוחב - 90 ס"מ).                        
 מפוח בטכנולוגיה חדשנית האוגר את האוויר בטרם יציאתו מלוח השולחן לתנועה חלקה ומהירה של הדיסקית.
 שולחן ביליארד/סנוקר​ - שולחן מסיבי כבד ואיכותי דגם  6 פיט (אורך - 180 ס"מ / רוחב - 90 ס"מ).
 משטח השולחן עשוי עץ עבה במיוחד
 שולחן טניס מקצועי מבית GIANT DRAGON
 מסגרת השולחן עשויה ממתכת בעובי 30 מ"מ (אורך - 274ס"מ / רוחב - 153ס"מ).
 שולחן כדורגל GREEN SOCCER TELESCOPIC
 מוטות טלסקופיים, נכנסים אחד בתוך השני (למניעת פגיעה בילדים)

השכרת שולחנות משחק השכרת שולחנות משחק השכרת שולחנות משחק 

  

השכרת שולחנות לאירועים - אין גבול לכיף

אם אתם חוגגים אירוע משמח ורוצים למשוך את הכייף והשמחה למקסימום יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם. שולחנות משחק הכוללים שולחן כדורגל שולחן, טניס שולחן ושולחן הוקי יכולים לעשות את ההבדל בין עוד אירוע נחמד לאירוע שהחוגגים לא יפסיקו לדבר עליו ביום שלאחר מכן. השכרת שולחנות לאירועים לא מתאימים רק לילדים שחוגגים בר מצווה או יום הולדת אלא גם למבוגרים שרוצים לחזור קצת לתקופה הכי יפה בחיים ולהרגיש שוב קצת כמו ילדים. שולחנות המשחק מיועדים למשחקים של שני שחקנים עד ארבע בכל משחק והילדים או המבוגרים שנוכחים באירוע מאוד ירצו להיות חלק מהשניים או הארבעה משתתפים.

השכרת שולחנות משחק לאירועים מחיר מיוחד בבסט רנט
 

יש מספר מרכיבים שחייבם להיות בכל אירוע משמח: אוכל מצוין, מקום עם אווירה טובה והכי חשוב- כייף בלתי נגמר. את הכייף אפשר לייצר באמצעות הפעלה מיוחדת, מוזיקה שמחה ומרגשת, אנשים שאוהבים לעשות שמח וכמובן באמצעות משחקים שווים במיוחד. שולחנות המשחק לאירוע שלכם יעשו עבורכם את העבודה מבחינת הכייף הגדול ואתם יכולים להיות רגועים שהחוגגים ייצאו עם חיוך גדול על הפנים. לא משנה אם חוגגים בר מצווה, יום הולדת, מסיבת גיוס, אירוע חברה או כל אירוע משמח אחר, אם אתם רוצים שהאורחים שלכם ישמח, יצחקו ויצאו עם תחושה נעימה השכרת שולחנות לאירועים זו בדיוק הדרך שלכם לעשות את זה.

השכרת שולחנות משחק  השכרת עמדת מולטימדיה 

 השכרת עמדת מולטימדיה  השכרת מציאות מדומה

השכרת שולחנות משחק לאירועים - בר מצווה/בת מצווה

מחפשים רעיונות ליום הולדת? אטרקציות לבר מצווה? משחקי שולחן לאירועים? 
ב"בסט-רנט" מבחר שולחנות משחק לבר מצווה או בת מצווה, או לכל אירוע אחר. 
השכרת שולחנות משחק, הפתרון המושלם למסיבת יום הולדת של מתבגרים, או מבוגרים, 
מסיבות רווקים, אטרקציות למפגש משפחות, הנאה למבוגרים ולילדים בחצר הבית או בטבע.

משחקי שולחן לאירועים באיכות גבוהה. לדוגמא, השכרת שולחן סנוקר, השכרת שולחן כדורגל, השכרת שולחן פינג פונג.

שולחנות גדולים מאוד !!! אורך - 180 ס"מ , רוחב - 90 ס"מ  (הוקי/ביליארד/סנוקר)

 שולחנות משחק לאירועים שולחנות משחק להשכרה שולחנות משחק לבר מצווה 

 

 

מיין לפי:
הצג:
הצג רשימה הצג במסגרת
חבילת שולחנות משחק - הוקי אוויר - פינג פונג - כדורגל - מתקן סל זוגי​
חבילת "שולחנות משחק" כוללת: שולחן הוקי אוויר - שולחן פינג פונג - שולחן כדורגל - מתקן סל זוגי​ , אפשר גם סנוקר שולחן הוקי אוויר שולחן הוקי אוויר ברמה הגבוהה ביותר 6 פיט דגם חדש!!! (אורך - 180 ס"מ / רוחב - 90 ס"מ). מפוח בטכנולוגיה חד..
850 ₪  ליום
לפי 2 תגובות.
השכרת שולחן כדורגל
להשכרה שולחן כדורגל 2 שחקנים   כל שחקן שולט בקבוצה של שחקנים אותם הוא מפעיל באמצעות מוטות שליטה המחוברים לשחקנים , משחק מדליק כיפי וספורטיבי . שולחן כדורגל ביתי טלסקופי השולחן עשוי MDF עם ציפוי דקורטיבי משטח עץ בעובי 6 מ"מ מצופה PVC עם סימוני המגרש מוטות טלסקופיים..
240 ₪  ליום
שולחן הוקי אוויר להשכרה
השכרת שולחן הוקי אוויר 2 שחקנים   שולחן הוקי להשכרה - בדיוק כמו המשחק שאנחנו אוהבים   כל אחד ואחת מאיתנו זוכר את הרגע הזה בילדות שהשעה כבר מאוחרת, המפעיל של משחקי הוידיאו רוצה לסגור את המקום וללכת הביתה אבל אנחנו פשוט מסרבים לעזוב את המשחק שאנחנו כל כך אוהבים. סביר להניח שלכו..
240 ₪  ליום
משקפי מציאות מדומה 2 oculus quest
משקפי מציאות מדומה 2 oculus quest !! מציאות מדומה, ציוד אמיתי! אחד הלהיטים הגדולים ביותר כיום הוא אטרקציה של מציאות מדומה לאירועים! באמצעות ציוד מקצועי,  הכולל בין היתר משקפיים ייחודיות, אתם יכולים לצלול אל עולם של פנטזיה,  דמיון ואתגרים! אנחנו ב"בסט רנט" מציעים לכם ..
400 ₪
שולחן סנוקר להשכרה
שולחן סנוקר להשכרה במחיר הזול בארץ!   שולחן מאסיבי וכבד עשוי MDF איכותי  דגם POLO SUPER 6 פיט !!! פינות השולחן עם פרזולים ממתכת עם גימור אלגנטי רגלי השולחן חזקות ויציבות עשויות עץ קשיח ויציב רגלי השולחן מחוברות ע"י זווית תמיכה ממתכת משטח השולחן עשוי עץ עבה במיוח..
240 ₪  ליום
שולחן פינגפונג (טניס שולחן) להשכרה
שולחן פינגפונג (טניס שולחן) להשכרה - 2 שחקנים   השכרת שולחן פינג פונג - חוויה אדירה אירועים משמחים הם תמיד סיבה למסיבה ולא משנה אם מדובר ביום הולדת, בר או בת מצווה, אירוע חברה, יום כייף לארגון או לחברה, מסיבת רווקים או כל אירוע אחר מומלץ שיהיו בו דברים שעושים לנו כייף. השכרת שולח..
240 ₪  ליום
שולחן פינגפונג בינוני (טניס שולחן) להשכרה
שולחן פינגפונג בינוני (טניס שולחן) להשכרה - 2 שחקנים   השכרת שולחן פינג פונג - חוויה אדירה אירועים משמחים הם תמיד סיבה למסיבה ולא משנה אם מדובר ביום הולדת, בר או בת מצווה, אירוע חברה, יום כייף לארגון או לחברה, מסיבת רווקים או כל אירוע אחר מומלץ שיהיו בו דברים שעושים לנו כייף. השכ..
190 ₪
לייזר טאג
לייזר טאג מחפשים פעילות מגניבה, מהירה וכייפית? פעילות שמתאימה לכל גיל, לכל יום בשנה ולכל מקום?  אל תחפשו יותר! אנחנו מציעים השכרת לייזר טאג לימי הולדת,  לייזר טאג להשכרה לאירועים מיוחדים קטנים וגדולים. אפשר לשחק במסגרת יחידנית או במסגרת קבוצתית, תחרות ספורטיבית ו..
50 ₪
משחקי יריד
משחקי יריד להשכרה לאירועים במחיר הכי זול - בהתחייבות! - בסט רנט שירות השכרה של משחקי יריד לאירועים בפריסה ארצית במחיר הכי זול,  כנסו עכשיו והזמינו שחקי יריד  לאירוע בר מצווה, בת מצווה, יום הולדת או כל אירוע אחר. כדורסל - הפל אותי בול פגיעה - דַארטס קקטוס -&nb..
250 ₪
סימולטור נהיגה + PS4
השכרת סימולטור נהיגה - חוויה מציאותית ומאתגרת אתם חובבי נהיגה? אתם רוצים לחוות את תחושת הנהיגה של מכוניות יוקרה או מכוניות מרוץ?  השכרת סימולטור נהיגה היא הפתרון המושלם עבורכם. סימולטור נהיגה הוא מערכת המאפשרת לכם לחוות את תחושת הנהיגה של מכונית אמיתית. הסימולטור כולל מסך גדול,  ..
400 ₪
השכרת מתקן כדורסל
מתקן כדורסל להשכרה   מתקן סל זוגי מתקפל SUPERIOR תחרות קליעות אולטימטיבית בין 2 שחקנים הסל מתקפל בקלות וניתן לאחסון מגיע עם 2 כדורי סל שילדת הסל עשויה פלסטיק קשיח יריעת פוליאסטר בצורת מגרש כדור סל המחזירה את הכדור בקלות ובמהירות כולל 2 רשתות מידות במצב פתוח: 110 ס&q..
240 ₪  ליום
עמדת מציאות מדומה לאירועים
השכרת עמדת מציאות מדומה     אטרקצית מציאות מדומה מתאימה לכל הגילאים, ניתן לבחור את המשחקים המתאימים לעמדת מציאות מדומה לפי הגיל. אטרקציה שמשדרגת כל מתחם משחקים ופעילות בבר מצווה, בת מצווה, אירועי חברה, ימי כיף ומפגשי חברים ומשפחה. אנו מקימים מתחם מציאות מדומה עם עמדות לפי ב..
400 ₪
מתנפח קליעה למטרה
 גובה : .2.5 מטר רוחב : 1.5 מטר עומק : 1.5 מטר ..
240 ₪
תחנות קליעה למטרה
תחנות קליעה למטרה 1 תחנות קליעה למטרה 2 תחנות קליעה למטרה 3 תחנות קליעה למטרה 4 תחנות קליעה למטרה 5   ..
80 ₪
שולחן פינגפונג קטן (טניס שולחן) להשכרה
שולחן פינגפונג קטן (טניס שולחן) להשכרה - 2 שחקנים   השכרת שולחן פינג פונג קטן ב 100 ש"ח בלבד!  רוחב 80 ס"מ , אורך 150 ס"מ (סגור 75 ס"מ) ..
100 ₪
השכרת שער כדורגל
אורך : 1.80מ גודל : 1.20מ ..
100 ₪
חבילת שולחנות משחק - שולחן הוקי אוויר - שולחן ביליארד - שולחן פינג פונג - שולחן כדורגל
חבילת "שולחנות משחק" כוללת: שולחן הוקי אוויר - שולחן ביליארד - שולחן פינג פונג - שולחן כדורגל שולחן הוקי אוויר שולחן הוקי אוויר ברמה הגבוהה ביותר 6 פיט דגם חדש!!! (אורך - 180 ס"מ / רוחב - 90 ס"מ). מפוח בטכנולוגיה חדשנית האוגר את האוויר בטרם ..
850 ₪  ליום
לפי 2 תגובות.
חבילת סופר פליי Super Play
חבילת 3 שולחנות משחק גדולים! לבחירה מבין: שולחן הוקי אוויר - שולחן ביליארד - שולחן פינג פונג - שולחן כדורגל ו 2 עמדות מולטימדיה  סוני פלייסטיישן ו XBOX שולחן הוקי אוויר שולחן הוקי אוויר ברמה הגבוהה ביותר 6 פיט דגם חדש!!! (אורך - 180 ס"מ / רוחב - 90 ס&qu..
1,240 ₪  ליום
השכרת עמדת מולטימדיה עם פלייסטיישן 4 ההפעלה המושלמת לאירועים וחוויות מדהימות מערכות המולטימדיה הפכו להיות חלק בלתי נפרד מארועים והפעלות שונות,  והן מספקות חוויות בלתי רגילות לקהל היעד.  אחת מהאפשרויות המרתקות היא השכרת עמדת מולטימדיה עם פלייסטיישן 4,  הכוללת משחקים מגוונים ומסך..
300 ₪  ליום
השכרת XBOX לאירועים
לארועים XBOX  השכרת עמדות   ..
300 ₪  ליום
השכרת שולחן הוקי אוויר 4 שחקנים   שולחן הוקי ל4 להשכרה - בדיוק כמו המשחק שאנחנו אוהבים   כל אחד ואחת מאיתנו זוכר את הרגע הזה בילדות שהשעה כבר מאוחרת, המפעיל של משחקי הוידיאו רוצה לסגור את המקום וללכת הביתה אבל אנחנו פשוט מסרבים לעזוב את המשחק שאנחנו כל כך אוהבים. סביר להניח ש..
240 ₪
השכרת מתחם מיני גולף
מתחם מיני גולף      השכרת מתחם מיני גולף לאירועים, מתאים לכל גיל ולכל כמות משתתפים.  אטרקציה מיוחדת לאירועים. להביא את מגרש הגולף אליכם לאירוע.  אטרקציה משולבת ליום הולדת, מסיבה ביתית, אירוע עסקי וכל אירוע אחר.     ני..
240 ₪
השכרת מתחם מיני גולף מתנפח
מתחם מיני גולף        השכרת מתחם מיני גולף מתנפח לאירועים, מתאים לכל גיל ולכל כמות משתתפים.  אטרקציה מיוחדת לאירועים. להביא את מגרש הגולף אליכם לאירוע.  אטרקציה משולבת ליום הולדת, מסיבה ביתית, אירוע עסקי וכל אירוע אחר.    ..
240 ₪
חבילת מולטיפליי Multi Play
חבילת מולטידמיה ומציאות מדומה הכוללת:   שתי עמדות מציאות מדומה הכוללת קונסולת משחקים משקפי מציאות מדומה לשימוש עם סמארטפון     השכרת עמדת מציאות מדומה כולל קונסולת PS4     אטרקצית מציאות מדומה מתאימה לכל הגילאים, ניתן לבחור את המשחקים המתאימים ..
1,250 ₪
שולחן הוקי אוויר לשלושה שחקנים להשכרה
השכרת שולחן הוקי אוויר לשלושה שחקנים !   שולחן הוקי לשלושה שחקנים להשכרה - בדיוק כמו המשחק שאנחנו אוהבים   2 מנועים חזקים !!! שולחן הוקי אוויר לשלושה שחקנים !! משטח המשחק עשוי עץ בציפוי פלסטיק תעשייתי קשיח לאיכות משחק השולחן עשוי עץ בשילוב פלסטיק  משט..
240 ₪  ליום
אורך : 1.0מ גודל : 2.0מ ..
240 ₪
משקפי מציאות מדומה לאירועים
רק מרכיבים משקפיים ועוברים לעולם חדש ומלהיב... אחת האטקרציות האהובות ביותר על ילדים ומבוגרים כאחד. השכרת משקפי מציאות מדומה מתאימה לכל הגילאים ולכל סוגי האירועים עכשיו בבסט רנט, השכרת מציאות מדומה, שתשנה את פני החגיגה וותעניק חוויה רב חושית למשתתפים. מסיבת Virtual Reality בכל מקום ש..
120 ₪
חבילת אטרקציות פליי Play
חבילת שולחנות משחק גדולים! הכוללת: שולחן הוקי אוויר - שולחן ביליארד - שולחן פינג פונג - שולחן כדורגל - + עמדת מולטימדיה  שולחן הוקי אוויר שולחן הוקי אוויר ברמה הגבוהה ביותר 6 פיט דגם חדש!!! (אורך - 180 ס"מ / רוחב - 90 ס"מ). מפוח בטכנולוגיה חדשנית האוגר ..
1,150 ₪  ליום
חבילת אטרקציות פליי Play+
חבילת שולחנות משחק גדולים! הכוללת: שולחן הוקי אוויר - שולחן ביליארד - שולחן פינג פונג - שולחן כדורגל - + 2 עמדות מולטימדיה  שולחן הוקי אוויר שולחן הוקי אוויר ברמה הגבוהה ביותר 6 פיט דגם חדש!!! (אורך - 180 ס"מ / רוחב - 90 ס"מ). מפוח בטכנולוגיה חדשנית האו..
1,450 ₪
משחק דמקה  רצפה ענק
מידות : 2.70מטר על 2.70מטר ..
180 ₪
מידות : 2.70מטר על 2.70מטר ..
15 ₪
מידות : 2.70מטר על 2.70מטר ..
180 ₪
משחק שח-מט רצפה ענק
מידות : 1.70מטר על 1.70מטר ..
180 ₪
השכרת שולחן בלאק גק
השכרת שולחן בלאק ג'ק   שולחן בלאק ג'ק להשכרה בנפרד או כחלק מהפקת קזינו של בסט רנט לאירוע שלכם.  שולחן בלאק ג'ק גדול ומסיבי. כמה שחקנים בכל שולחן וכמובן רבים אחרים שמעודדים ומייעצים מסביב.. להרגיש לאס ווגאס אצלכם באירוע כאן בארץ!!     השכרת..
280 ₪
השכרת שולחן פוקר   שולחן פוקר להשכרה בנפרד או כחלק מהפקת קזינו של בסט רנט לאירוע שלכם.  שולחן פוקר גדול ומסיבי עם מסגרת שחורה רכה ושקעים לכוסות. עד 10 שחקנים בכל שולחן וכמובן רבים אחרים שמעודדים ומייעצים מסביב.. להרגיש לאס ווגאס אצלכם באירוע כאן בארץ!!  &nbs..
280 ₪  ליום
שולחן רולטה להשכרה
השכרת שולחן רולטה   שולחן רולטה להשכרה בנפרד או כחלק מהפקת קזינו של בסט רנט לאירוע שלכם.  שולחן רולטה גדול ומסיבי. משחק מהיר ומותח גם ל"מהמרים" שעל השולחן וכמובן גם לכל הסובבים והמעודדים מבחוץ להרגיש לאס ווגאס אצלכם באירוע כאן בארץ!!     &..
280 ₪
שולחן סנוקר מקצועי להשכרה -7 פיט
שולחן סנוקר להשכרה במחיר הזול בארץ!   שולחן מאסיבי וכבד עשוי MDF איכותי  דגם POLO SUPER 7 פיט !!! פינות השולחן עם פרזולים ממתכת עם גימור אלגנטי רגלי השולחן חזקות ויציבות עשויות עץ קשיח ויציב רגלי השולחן מחוברות ע"י זווית תמיכה ממתכת משטח השולחן עשוי עץ עבה במיוח..
350 ₪  ליום
דוכני יריד
דוכני יריד ומתחם לונה פארק בבסט רנט נשמח להציע לכם מגוון רחב של דוכני יריד לאירועים, עמדות שעשועים ועמדות אומן. תוכלו לשלב בין עמדות קליעה למטרה להשכרה, השכרת מתנפחים ענקיים לאירועים, שולחן משחק קליעה למטרה, שולחנות משחק לאירועים, משחקי רצפה ענקיים, ביתני יריד ועמדות אומן, ליצירת מתחם שעשועים ..
250 ₪
דוכני יריד
דוכני יריד ומתחם לונה פארק בבסט רנט נשמח להציע לכם מגוון רחב של דוכני יריד לאירועים, עמדות שעשועים ועמדות אומן. תוכלו לשלב בין עמדות קליעה למטרה להשכרה, השכרת מתנפחים ענקיים לאירועים, שולחן משחק קליעה למטרה, שולחנות משחק לאירועים, משחקי רצפה ענקיים, ביתני יריד ועמדות אומן, ליצירת מתחם שעשועים ..
750 ₪
שולחן כדורגל מקצועי
להשכרה שולחן כדורגל מקצועי   כל שחקן שולט בקבוצה של שחקנים אותם הוא מפעיל באמצעות מוטות שליטה המחוברים לשחקנים , משחק מדליק כיפי וספורטיבי . שולחן כדורגל ביתי טלסקופי שולחן כדורגל מקצועי בנוי מעץ סנדוויץ מצופה פורמייקה עבה ואיכותית דפנות השולחן עשויות מאלומיניום למניעת ש..
350 ₪  ליום
להשכרה שולחן כדורגל 2 שחקנים   כל שחקן שולט בקבוצה של שחקנים אותם הוא מפעיל באמצעות מוטות שליטה המחוברים לשחקנים , משחק מדליק כיפי וספורטיבי . שולחן כדורגל ביתי טלסקופי השולחן עשוי MDF עם ציפוי דקורטיבי משטח עץ בעובי 6 מ"מ מצופה PVC עם סימוני המגרש מוטות טלסקופיים..
140 ₪
השכרת מתקן כדורסל קטן
מתקן כדורסל להשכרה   מתקן סל מתקפל SUPERIOR תחרות קליעות אולטימטיבית הסל מתקפל בקלות וניתן לאחסון מגיע עם 2 כדורי סל שילדת הסל עשויה פלסטיק קשיח יריעת פוליאסטר בצורת מגרש כדור סל המחזירה את הכדור בקלות ובמהירות כולל 2 רשתות מידות במצב פתוח: 110 ס"מ רוחב 165 ס..
100 ₪

קצת על השכרת שולחנות משחק

שולחנות משחק להשכרה מאפשרים תחרות בין יחידים או יותר במשחקים שונים בעמידה או בישיבה סביב השולחן. 
לדוגמא, בשולחנות כדורגל להשכרה, יכולים לשחק שניים או יותר בשתי קבוצות. 
השליטה על השחקנים היא בעזרת מוטות הנמצאים בצידי השולחן. 
ע"י סיבוב, דחיפה ומשיכת המוטות, ניתן להניע את השחקנים עם המטרה הידועה והמוכרת, להבקיע שער ליריב. 
משחק כייפי ומלא אדרנלין אהוב בקרב הבנים והבנות כאחד. 
שולחן סנוקר להשכרה מאפשר משחק של יחידים או זוגות ע"י שימוש במוטות על מנת להשחיל כדורים לפינות השולחן.   

אילו שולחנות משחק כדאי לבחור?

יש היום מגוון שולחנות משחק להשכרה. שולחנות משחק לאירועים המתאימים לילדים, לנוער וגם למבוגרים. 
לדוגמא, אם אתם מחפשים אטרקציות לבר מצווה, תוכלו לשלב בין שולחנות כדורגל להשכרה יחד עם שולחן הוקי. 
למסיבת רווקים סוערת, כדאי להוסיף גם שולחן פוקר.

השכרת שולחנות משחק לכל חלקי הארץ: תל אביב, רמת גן, באר שבע, חיפה, נתניה, גבעתיים, ראשון לציון, פתח תקווה, רעננה, כפר סבא, הרצליה, רשפון, חדרה, יבנה, אשדוד, אשקלון, ירושלים, רחובות, יבנה, נס ציונה, אשדוד, מודיעין

איך ניתן לנייד ולתפעל שולחנות משחק להשכרה?
משחקי שולחן להשכרה ניתן לאסוף ממחסננו בפתח תקווה או לקבל ישר למקום האירוע. המחיר כמובן שווה לכל נפש ומאפשר תמורה נהדרת לכסף שלכם. 
ניתן לשכור שולחנות משחק לאירועים החל מ 150 שקלים. 
שולחנות משחק להשכרה מתאימים לכל ארוע בקיץ או בחורף. בחצר או בתוך הבית. 
להשלמת החוויה של אירוע כייפי וקליל, ניתן לשלב השכרת שולחנות משחק לאירועים עם מוצרים נוספים כמו, מתנפחים להשכרה, דוכני מזון נייד להשכרה, 
מכונת פופקורן, מכונת שערות סבתא להשכרה, מכונת נקניקיות להשכרה בהתאמה למשתתפים באירוע ומוצרי קירור וחימום בהתאם לעונה. 
נשמח להמליץ לכם על חבילה שתתאים לאירוע שלכם.
אנו ב "בסט-רנט" נשמח לייעץ לכם לגבי שולחנות משחק להשכרה שיתאימו לאירוע או לפעילות שאתם מתכננים, בהתחשב בסוג האירוע ומספר המשתתפים.

 

חברת "בסט-רנט" הציבה לעצמה מאז הקמתה סטנדרטי שרות גבוהים במיוחד בכל הקשור לשולחנות משחק להשכרה ובשאר המוצרים אותם ניתן להשכיר אצלנו.
אנו מתמחים בהשכרת שולחנות משחק כהפעלות לימי הולדת, משחקים לאירועים, השכרת שולחנות משחק בכל הארץ. 
השכרת שולחנות כדורגל, השכרת שולחן פוקר, השכרת שולחן סנוקר, השכרת שולחן הוקי, השכרת חבילות של שולחנות משחק בתל אביב, 
השכרת שולחנות משחק לאירועים בצפון, השכרת שולחנות משחק לאירועים בשרון ובגוש דן, השכרת שולחנות משחק בדרום.

 

אתם מתכננים אירוע ומחפשים לשלב אטרקציות שישדרגו את ההנאה של המשתתפים? השכרת עמדות משחקים או השכרת שולחנות משחק היא הפתרון האידיאלי עבורכם. 
עמדות המשחקים אשר תציבו ברחבת האירוע יאפשרו לילדים המשתתפים בו (וגם למבוגרים) ליהנות ממשחקים אינטראקטיביים מגוונים. 
הילד שלכם רוצה את האירוע המושלם עבורו ואין הוא רוצה להסתפק בתקליטן וקייטרינג? 
הוספת האטרקציה תאפשר לילדים לדבר על האירוע ימים רבים לאחר שהוא יסתיים ולילדיכם לה תסתובב בגאווה ואושר עילאי.

 

את שולחנות המשחק ניתן להציב באירועי בר מצווה, ביום הולדת, במסיבות רווקים, אירועי חברה, ועוד. 
ככל שיותאמו המשחקים לקהל היעד המשתתף באירוע, כך תוכלו להפיק תועלת רבה יותר מהאטרקציה.
השכרת שולחנות משחק לאירועים מתבצעת לאחר איפיון האירוע, גודל החלל בו ימוקמו השולחנות, איפיון קהל היעד והתקציב העומד לרשותכם. 
שולחנות ועמדות משחקים רבים ומגוונים מתאימים לאוכלוסייה מגוונת, בין אם תבחרו בשולחנות למשחקי קלפים, שולחנות באולינג, 
שולחן פינק פונג, שולחן כדורגל, שולחן הוקי אוויר, מתקן כדורסל ועוד. 
צרו קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם


טלפון מחלקת מכירות:
058-5050404