השכרת ציוד למסיבות טבע בזול - החל מ50 ₪ - בסט רנט

WhatsApp
צרו קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם


טלפון מחלקת מכירות:
058-5050404

השכרת ציוד למסיבות טבע

השכרת ציוד למסיבות טבע

השכרת ציוד הגברה ותאורה למסיבות

השכרת ציוד למסיבות, ציוד הגברה ותאורה לארוע מושלם. חבילות ציוד הגברה להשכרה במחירים מצויינים, מערכות הגברה, ציוד הגברה למסיבות, רמקולים מוגברים והגברה לאירועים מכל הסוגים. וכמובן ייעוץ והתאמת החבילה לאירוע מהמומחים שלנו.

מבחר הציוד להגברה למסיבות הקיים בשוק ציוד הגברה להשכרה, הוא מגוון מאוד, כמו גם מספר החברות המציעות השכרת ציוד הגברה. השכרת ציוד הגברה ב"בסט-רנט" יבטיח לכם ציוד הגברה באיכות גבוהה מאוד, במחיר נוח ובנגישות מירבית. 
כל הציוד נמצא במחסננו בפתח תקווה וניתן לבוא לאסוף אותו או לקבל בשליחות עד מקום הארוע. את כל ציוד הגברה להשכרה שלנו ניתן להתקין באופן עצמי ולתפעל לבד לאחר הדרכה קצרה שתקבלו. 
כמובן, שאנו מעניקים תמיכה טלפונית ואם יש צורך גם במקום הארוע.
בנוסף להשכרת ציוד הגברה, אנו מציעים השכרת ציוד למסיבות להשלמת החוויה כמו השכרת אוהלים לאירועים, גנרטור להשכרה המתאים לציוד ההגברה למסיבות שתבחרו, בידורית, השכרת דוכני מזון לאירועים, חבילות השכרת ציוד למסיבות טבע וכו.

ציוד הגברה למסיבות טבע
כולנו מכירים את המושג ציוד הגברה ובטח גם נתקלנו בסוגים שונים של השכרת הגברה לאירועים בכל מיני אירועים שהיינו בהם. 
אבל רק כדי לעשות קצת סדר נאמר שציוד הגברה להשכרה כולל הרבה אלמנטים. 
עלינו לדעת בדיוק איזה ארוע אתם מתכננים, לכמה אנשים ואיפה כדי שנוכל לייעץ לכם לגבי השכרת מערכת הגברה המתאים ביותר. 
השכרת הגברה כוללת רמקולים מוגברים, מיקרופונים, רמקולים להשכרה, סאבים, מיקסרים, חצובות לרמקולים, כבלים לחיבורים שונים ועוד ועוד.


 

איזה ציוד הגברה אני צריך למסיבת טבע?
השכרת הגברה לאירוע שלכם תלויה כמובן בסוג האירוע, בכמות האנשים, בפעילות המתוכננת ובמקום האירוע.
האם מדובר באירוע מצומצם למשפחה שבו תהיה קצת מוסיקה ותוקרן מצגת מיוחדת? אירוע רב משתתפים באזור פתוח עם מוסיקת רקע? אולי אירוע גדול יותר עם תקליטן ורחבת ריקודים? לכל אירוע יש את ציוד הגברה להשכרה המתאים ביותר. 

חברת "בסט-רנט" הציבה לעצמה מאז הקמתה סטנדרטי שרות גבוהים במיוחד בכל הקשור להשכרת הגברה ובשאר המוצרים אותם ניתן לשכור אצלנו.
אנו מייחסים חשיבות רבה לייעוץ המקצועי אותו תקבלו מאיתנו ולכך שתקבלו את ציוד הגברה להשכרה המתאים לצרכים שלכם, אך מעבר, חשוב לנו להמשיך ולספק שירות מצוין שהוא היתרון המשמעותי שלנו.
אנו מתמחים בהשכרת ציוד הגברה לכל הארץ, ונשמח לשרת גם אתכם!
אנו מעניקים שירות מקצועי ומתקדם מסביב לשעון, ניתן ליצור קשר באמצעות האתר או בטלפון !

מיין לפי:
הצג:
הצג רשימה הצג במסגרת
השכרת גרילנדה
השכרת גרילנדה - 25 מטר *** קבלת הגרילנדה בנפרד והנורות בנפרד *** לא כולל התקנה ..
150 ₪
השכרת גרילנדה 10 מטר
השכרת גרילנדה - 10 מטר *** קבלת הגרילנדה בנפרד והנורות בנפרד *** לא כולל התקנה ..
60 ₪  ליום
השכרת רמקול מוגבר 15" - Protech 500A
השכרת רמקול מוגבר מחברת PRO TECH הלהיט הבלתי מעורר בתחום הרמקולים המוגברים   ..
250 ₪
השכרת רשת צל
           רשת צל בעלת הצללה של 80% תוצרת הארץ מסוג פולישק (לא סינית)           רשת צל דו שיכבתית , רשת צל שעשויה משתי יריעות אחת על השנייה           ציפוי עמיד לקרינת UV   ..
15 ₪  ליום
חבילת פינות זולה להשכרה ל 20 אנשים
   6 פוטונים (ספסלי ישיבה ) גדולים מהסטנדרט 140 ס"מ  2 פופים גדולים  3 שולחנות נמוכים   מחצלת 5*5   *** מחיר החבילה לא תקף בחגים   ..
590 ₪  ליום
השכרת בידורית
השכרת בידורית להשכרה בידורית נטענת + DVD ו-CD, מיקרופון אלחוטי או מיקרופון מדונה. בידורית ניידת נטענת  אידיאלית לקריוקי, להדרכות, להרצאות ולאירועים של 80 איש ויותר. הבידורית כוללת נגן DVD מובנה לחיבור לטלוויזיה או למקרן .הבידורית כוללת מיקרופון אלחוטי ידני / מדונה + דש השכרת בידורית..
150 ₪
השכרת בידורית
השכרת בידורית להשכרה בידורית נטענת + DVD ו-CD, מיקרופון אלחוטי או מיקרופון מדונה. בידורית ניידת נטענת  אידיאלית לקריוקי, להדרכות, להרצאות ולאירועים של 80 איש ויותר. הבידורית כוללת נגן DVD מובנה לחיבור לטלוויזיה או למקרן .הבידורית כוללת מיקרופון אלחוטי ידני / מדונה + דש השכרת בידורית..
70 ₪
השכרת גנרטורים מבית SHATAL דגם SR4000AVR - ללא דלק
להשכרה גנרטור לגיבוי או לאספקת חשמל בהפקות חוץ. מעולה עבור פלזמה, מחשבים ניידים, הקרנה,הגברה ועוד. ל ק ו ח ו ת  י ק ר י ם  ח ש ו ב  ל ד ע ת !!! מערכות הגברה תאורה ומולטימדיה אסור להפעיל עם גנרטור רגיל !!! אלא אם כן הגנרטור הוא מיוצב מתח - AVR.   גנרטור נייד בנזין ..
340 ₪  ליום
השכרת מאווררים
השכרת מאווררים, מאוורר תעשייתי במחיר של 100 שח. פתרונות קירור לאירועים לארוע מוצלח נעים וקריר.  אנו ב "בסט-רנט" מציעים לכם בנוסף, מגוון פתרונות קירור לאירועים, השכרת מאווררים, השכרת מזגנים ניידים, השכרת מצננים ומערפל מים להשכרה, לכל אירוע בחודשי הקיץ, אביב או אפילו בערבי סתיו חמימים...
100 ₪  ליום
  מידות המקרר -  אורך 180 ס"מ רוחב 80 ס"מ גובה 60 ס"מ 650 ליטר צריכת חשמל-קוט"ש : 600 ..
350 ₪
מידות המקרר -  אורך 60ס"מ רוחב 60ס"מ גובה 190 ס"מ 250 ליטר צריכת חשמל-קוט"ש : 600 ..
250 ₪  ליום
  מידות המקרר -  אורך 180 ס"מ רוחב 80 ס"מ גובה 60 ס"מ 650 ליטר צריכת חשמל-קוט"ש : 600 ..
350 ₪
מכונת נקניקיות להשכרה
השכרת מכונת נקניקיות ליום הולדת השכרת מכונת נקניקיות היא אחת האטרקציות הפופלריות ביותר בהפקות ימי הולדת ופתרון מושלם לכל אירוע עם ילדים הכולל דוכני מזון לילדים.  ילדים מאוד אוהבים נקניקיוה בלחמניה עם או בלי קטשופ ובהשכרת מכונת נקניקיות איכותית, מכונת נקניקות מקצועית להשכרה קלה לתפעול והנקני..
190 ₪
מפל שוקולד להשכרה
מפל שוקולד להשכרה, אטרקציה גם לילדים וגם למבוגרים.  השכרת מפל שוקולד לכל אירוע ולכל כמות משתתפים.  רעיונות ליום הולדת, מסיבה ביתית, אירוע עסקי וכל אירוע אחר.  השוקולד זורם במפל השוקולד להשכרה, ניתן לצפות איתו ממתקים, או פירות חתוכים ולאכול ישר עם השוקולד החם והטעים.  ..
90 ₪
השכרת מכונת ברד
** המחיר כולל מכונת ברד ראש אחד וליטר תרכיז למכונת ברד ** מינימום תרכיז למכונת ברד ראש אחד - 2 ליטר השכרת מכונת ברד השכרת מכונת ברד להשלמת חווית המזון והשתייה באירוע שלכם.  אחת האטרקציות הפופלריות בהפקות ימי הולדת, בר מצווה ובת מצווה.  יש מכונות ברד בעלות מיכל אחד, שניים או יו..
190 ₪
מצנן ספיקת אויר 7000
השכרת מצננים/השכרת מזגנים ניידים השכרת מזגנים, מצננים, פתרונות קירור לכל אירוע. מצננים לאירועים, השכרת מזגנים ניידים לאירועים,  מצננים להשכרה לכל אירוע בחודשי הקיץ, בחודשי האביב החמימים ואפילו בימי הסתיו החמים. מצננים להשכרה/השכרת מזגנים ניידים הם הפתרון לכל ארוע קייצי. כמתכנני האירוע..
250 ₪  ליום
4 מצננים לאירועים במבצע
השכרת מצננים – לאווירה מושלמת ואוויר נעים אירועים חברתיים או עסקיים אמורים להיות חגיגה אמיתית אבל לעיתים בגלל מזג האוויר הלוהט שיש לנו ברוב ימות השנה בישראל האירוע יכול לאבד מהאיכות שלו רק בגלל החום והלחות. אם אתם מתכננים אירוע שאמור להתקיים תחת כיפת השמיים בחודשי הקיץ מומלץ מאוד על השכרת מ..
1,060 ₪  ליום
אוהל לייקרה להשכרה 10*10 - צבע לבן
  *** לא כולל התקנה   ..
1,350 ₪  ליום
אוהל לייקרה להשכרה 10*15
  *** לא כולל התקנה   ..
2,025 ₪  ליום
אוהל לייקרה להשכרה 6*12 - צבע לבן
    *** לא כולל התקנה   ..
870 ₪  ליום
השכרת מערפל מים
השכרת פתרונות קירור לכל אירוע. מערפל מים להשכרה לכל אירוע בחודשי הקיץ, בחודשי האביב החמימים ואפילו בימי הסתיו החמים. מערפל מים בנוי ממאוורר תעשייתי עוצמתי וממיכל מים שמתחבר אליו. מערפל מים להשכרה "זורק" רסיסי מים על הסביבה ובכך גורם להרגשת רעננות וכיפיות בימים הכי חמים, הרגשה של 10 מעלות פ..
270 ₪  ליום
מכונת סוכר להשכרה
מכונת סוכר להשכרה במחיר שווה לכל כיס מי לא אוהב את המתוק הזה? הכנת שערות סבתא פשוטה וקלה.  רק למלא את ראש המכונה בסוכר, להפעיל את המכונה ולהתחיל לאסוף את שערות הסבתא בעזרת המקל.  להכנת 30 יחידות יש צורך בקילו סוכר.  מכונת סוכר להשכרה . כנסו והזמינו שערות סבתא להשכרה! &..
190 ₪  ליום
תרכיזים לברד - מגוון טעמים רחב | בסט רנט
** מינימום תרכיז למכונת ברד ראש אחד - 2 ליטר   תרכיזים למכונת ברד כמות 2 ליטר (יש למלא 8 ליטר מים על כל 2 ליטר תרכיז) טעמים : ענבים , פטל , למבדה , אבטיח. ​   אזורים בהם אנו מספקים שירות: השכרת מכונת ברד במרכז: תל אביב, רמת גן, פתח תקווה, גבעתיים, קרית אונ..
0 ₪
מכונת וופל בלגי להשכרה
מכונת וופל בלגי לאירועים להשכרה, אטרקציה גם לילדים וגם למבוגרים.  השכרת מכונת וופל בלגי לאירועים, וופל בלגי על מקל לכל גיל ולכל כמות משתתפים.  רעיונות ליום הולדת, מסיבה ביתית, אירוע עסקי וכל אירוע אחר.  מכונת וופל בלגי להשכרה, וופל בלגי על מקל, לאירוע מת..
190 ₪
מכונת פופקורן להשכרה
מכונת פופקורן להשכרה, מחיר בלעדי לבסט רנט מכונת פופקורן להשכרה, להכנת כמות גדולה של פופקורן בזמן קצר.  נישנוש אהוב על ילדים ומבוגרים להשלמת חווית הכיף באירוע שלכם.  אטרקציה קלילה ואהובה. מכונת פופקורן מייצרת עוד ועוד פופקורן לכל משתתפי החגיגה.  מכונת פופקורן להשכרה היא ניידת ו..
190 ₪  ליום
השכרת מכונת תירס חם
השכרת מכונת תירס חם , מחיר בלעדי לבסט רנט   כל מה שצריך לדעת על השכרת מכונת תירס חם תירס חם הוא חטיף אהוב ומוכר, מושלם לאירועים, מסיבות, ימי הולדת, מפגשים חברתיים ועוד. השכרת מכונת תירס חם היא דרך נהדרת להוסיף נופך מיוחד לכל אירוע ולספק לאורחים חוויה טעימה ומהנה.  ​כ..
190 ₪
השכרת ציפסר 8 ליטר
השכרת ציפסר 8 ליטר , מחיר בלעדי לבסט רנט כל מה שצריך לדעת על השכרת ציפסר 8 ליטר ציפס טעים ופריך: כל מה שצריך לדעת על השכרת ציפסר 8 ליטר ציפס הוא חטיף אהוב ומוכר, מושלם לאירועים, מסיבות, ימי הולדת, מפגשים חברתיים ועוד. השכרת ציפסר 8 ליטר היא דרך נהדרת להוסיף נופך מיוחד לכל אירוע ולספק לאורח..
190 ₪
חבילת שולחנות משחק - הוקי אוויר - פינג פונג - כדורגל - מתקן סל זוגי​
חבילת "שולחנות משחק" כוללת: שולחן הוקי אוויר - שולחן פינג פונג - שולחן כדורגל - מתקן סל זוגי​ , אפשר גם סנוקר שולחן הוקי אוויר שולחן הוקי אוויר ברמה הגבוהה ביותר 6 פיט דגם חדש!!! (אורך - 180 ס"מ / רוחב - 90 ס"מ). מפוח בטכנולוגיה חד..
850 ₪  ליום
לפי 2 תגובות.
השכרת מכונות קפה לאירועים   ניתן להוסיף מגשי נשנושים/מאפים/ירקות ניתן להוסיף כוסות חד פעמיות לשתייה חמה וכפיות חד פעמיות ..
450 ₪
פינת קפה/תה כוללת: שולחן ארוך 2 מיחמים 60 ליטר קפה נמס, קפה מגורען, מגוון סוגי תה, ממתיקים   ניתן להוסיף מגשי נשנושים/מאפים/ירקות ניתן להוסיף כוסות חד פעמיות לשתייה חמה וכפיות חד פעמיות ..
450 ₪
פתרונות קירור לאירועים - ספיקת אויר: 18,000
השכרת ציוד קירור לאירועים השכרת מזגנים, מצננים, פתרונות קירור לכל אירוע. מצננים לאירועים, השכרת מזגנים ניידים לאירועים,  מצננים להשכרה לכל אירוע בחודשי הקיץ, בחודשי האביב החמימים ואפילו בימי הסתיו החמים. מבצע בבסט רנט - 4 מצננים איכותיים רק 1060 ש"ח בלבד!!! 115*165*70 ..
440 ₪  ליום
השכרת כירת גז
השכרת כירת גז – לטיולים, לאירועים וקמפינג בטבע השכרת כירת גז תסייע לכם בבישול או בהכנת קפה בקלות ובמהירות ללא מאמץ מיוחד. כל מה שעליכם לעשות הוא לחבר את כירת הגז לבלון ואתם יכולים לארגן לעצמכם אוכל חם וטעים או קפה בעל ארומה מיוחדת בדיוק כמו שאתם מכינים בבית. כלב גז להשכרה מיועד לאירועים ..
190 ₪
השכרת תרמוקן    ..
50 ₪  ליום
חבילת פינות זולה להשכרה ל 30 אנשים - חבילת פוטונים
  חבילת פוטונים:  10 פוטונים (ספסלי ישיבה ) גדולים מהסטנדרט 140 ס"מ! כולל מזרן (גדול) ושתי כריות (70*70)  5 שולחנות נמוכים   מחצלת    ​*** מחיר החבילה לא תקף בחגים   ..
820 ₪
חבילת פינות זולה להשכרה ל 30 אנשים - חבילת פוטונים ופופים
  חבילת פוטונים ופופים:  8 פוטונים (ספסלי ישיבה ) גדולים מהסטנדרט 140 ס"מ! כולל מזרן (גדול) ושתי כריות (70*70)  6 פופים גדולים  4 שולחנות נמוכים   מחצלת    ​*** מחיר החבילה לא תקף בחגים   ..
820 ₪  ליום
מבצע קיץ - 4 יח' של מערפל מים להשכרה
השכרת פתרונות קירור לכל אירוע. מערפל מים להשכרה לכל אירוע בחודשי הקיץ, בחודשי האביב החמימים ואפילו בימי הסתיו החמים. מערפל מים בנוי ממאוורר תעשייתי עוצמתי וממיכל מים שמתחבר אליו. מערפל מים להשכרה "זורק" רסיסי מים על הסביבה ובכך גורם להרגשת רעננות וכיפיות בימים הכי חמים, הרגשה של 10 מעלות פ..
890 ₪  ליום
מכונת ברד לאירועים
** המחיר כולל מכונת ברד שני ראשים ו- 2 ליטר תרכיז למכונת ברד ** המחיר אינו כולל כוסות משקה וקשים (ניתן להוסיף אצלנו בתשלום) ** מינימום תרכיז למכונת ברד - 4 ליטרים (2 ליטר בכל מיכל) ** כדי להכין משקה אייס קשפה יש צורך בשני ליטר חלב   ..
290 ₪
צרו קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם


טלפון מחלקת מכירות:
058-5050404