השכרת ציוד ליום כיף וליום גיבוש מחיר החל מ-150 ש"ח - בסט רנט

WhatsApp
צרו קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם


טלפון מחלקת מכירות:
058-5050404

השכרת ציוד ליום כיף וליום גיבוש

השכרת ציוד ליום כיף וליום גיבוש

השכרת ציוד לימי כיף וגיבוש – להנות בכל מקום עם הציוד האיכותי ביותר

השכרת ציוד ליום כיף, השכרת ציוד ליום גיבוש, הובלה והרכבת ציוד מותאימים לסוגי האירועים הבאים:

יום כיף לעובדים או יום גיבוש לעובדים- כדי לצאת משגרת היום יום להתנתק מהעבודה, מהעומס בכבישים ומהפקקים ולעבוד יחד כצוות מחוץ למקום העבודה. 
ניתן לשכור פינות ישיבה נמוכות, השכרת שולחנות משחק גדולים במיוחד ושולחנות משחק מקצועיים, השכרת שולחנות וכסאות, פתרונות הצללה ופתרונות חימום או קירור

יום כיף לילדים- תוכלו לשכור מאיתנו חבילות של מתקנים מתנפחים, השכרת שולחנות משחק והשכרת דוכני מזון. 
את כל הטוב הזה נוכל להביא אליכם למקום האירוע ולאסוף בסיום הפעילות.

יום כיף למשפחה - להפוך בהשקעה מינימלית, מפגש משפחתי נחמד לאחד מוצלח במיוחד עם השכרת אטרקציות לילדים, השכרת מתנפחים והשכרת דוכני מזון.

השכרת ציוד ליום כיף במרכז או בכל אזור אחר בישראל אפשרית ובנוסף למחיר והאיכות אנחנו מבטיחים לכם גם שירות נפלא וניסיון בלתי נגמר. 
גם אם השאלה כמה עולה להשכיר ציוד ליום כיף מעסיקה אתכם ועדיין לא יוצאת לכם מהראש אתם יכולים להוריד לעצמכם דאגה אחת מהראש כי המחירים אצלנו הם פשוט ללא תחרות. 

 

  פינות ישיבה נמוכות הכוללות פוטונים, פופים, כריות. רק אצלנו ספסלים איכותיים בגודל 1.40 מטר (ל3 אנשים)
  שולחנות משחק גדולים מאד!! אורך - 180 ס"מ , רוחב - 90 ס"מ  (הוקי/ביליארד/סנוקר) ושולחנות מקצועיים.
  הצללת לייקרה לאוירה מיוחדת. בד לבן ונקי ניתן להתקנה בכל שטח
  אוהלים לבנים נוחים להתקנה! ניתנים להעברה ממקום למקום! עם או בלי קירות
  מולטימדיה (פלייסטיישן, XBOX) עם מגוון משחקים ומסכים ענקיים 55 אינץ! 
  דוכני מזון איכותיים
  רשתות וכדורים למשחק כדור עף או כדור נוצה
  ציוד מלא לקריוקי והגברה, מגיע מוכן להפעלה
  משחקי רצפה ענקיים בגודל 2.5*2.5 מטר. שח-מט ודמקה.
  משחק דוקים ענקים - דוקים בגודל 90 ס"מ. המשחק המוכר בענק!
  משחק פלונטר ענק - 2*1.7 מטר. חגיגה קבוצתית מגבשת ומצחיקה לעובדים!

 

השכרת ציוד ליום גיבוש מתחילה עם דוכני מזון

אירוע לעולם לא יהיה אירוע ללא פתרונות מזון! מאחר והאירוע שאתם חוגגים הוא יום גיבוש, צריכים להוסיף רבדים שונים שיתרמו לטעם היציאה מהשגרה. דרכנו תוכלו ליהנות מפתרונות של השכרת דוכני מזון! המון ימי גיבוש נערכים בפורמט של פיקניק שאותו מתפעלים כל העובדים. ברשותנו שלל מכונות מתקדמות שלטובת הפעלתן כל הנדרש מכם הוא להוסיף את הפופקורן, השוקולד או הסוכר.

השכרת ציוד ליום גיבוש בעבודה - פינות הושבה אלטרנטיביות לרווחת העובדים

בשגרת העבודה, רגילים העובדים לשבת על כסאות מנהלים נוחים. ביום הגיבוש שלהם? הם מתגבשים דרך מערכות הושבה אלטרנטיביות-מפנקות! לא אחת, ימי הגיבוש נערכים בחיק הטבע, תחת כיפת השמיים, כך שצריך פתרון מתאים והולם לתנאים בהם אתם חוגגים. שירות השכרת ציוד לימי כיף וגיבוש כולל גם את פתרונות ההושבה, ואתם יכולים ליהנות משלל פתרונות בדמות פופים, מחצלות, כריות ושולחנות נמוכים שיעניקו את טעם הגיבוש, הכייף והייחודיות של יום זה.

וכשהערב יורד? מתחילים לחגוג!

ימי הגיבוש אינם ימים קצרים והם כוללים לרוב כמה תחנות שונות. עם רדת הערב, לאחר שהתגבשתם והפכתם צוות חזק ומלוכד יותר, הגיע הזמן לחגוג! לבחירתכם, אפשרות ליהנות מערכות קריוקי עם מערכות הגברה או שולחנות משחק לטובת יצירת טורניר בין קבוצות עובדים שונות.

האם צריך השכרת ציוד ליום כיף באולם?

אנחנו נספק לכם את כל הציוד הנדרש לטובת הצלחת יום הגיבוש שלכם! לבחירתכם, כיום ישנה אפשרות ליהנות מהשכרת חלל ריק של מתחם אירועים, כך שנוכל לספק לכם את כל הציוד הנדרש: כסאות, שולחנות, פתרונות חימום או קירור, מפות ועוד. בנוסף, ברשותנו גם שירות של השכרת כלי אוכל המאפשרים לכם לחגוג בראש שקט וללא כל הערכות מוקדמת! 

חובבי הכיף כבר יודעים שהאיכות של יום כיף או יום גיבוש תלויה בפעילויות שירכיבו אותו, באנשים שאיתם נמצאים וכמובן גם בציוד. 
להגיע ליום כיף או יום גיבוש עם פינות ישיבה אלטרנטיביות שאפשר להיזרק עליהן כדי לנוח או כשיושבים לאכול נשנושים או שתייה קלה. 
ואם מדובר ביום כיף עם ארוחה רצינית, אז כמובן שולחנות וכסאות, ואם צריך גם מפות וכלי אוכל. 
להנות מהפעילויות השונות ביום כיף, בין השאר לשחק בשולחנות משחק או במשחקי רצפה ענקיים. 
השכרת שולחנות משחק לאירועים כוללת שולחנות משחק גדולים מאד וכן שולחנות משחק מקצועיים, השכרת משחקי רצפה ענקיים כמו שח-מט, שש-בש, פלונטר ועוד. 
אם אתם רוצים יום כיף או יום גיבוש שייזכרו להרבה זמן ושכולם יהנו מהם, אל תתפשרו על ציוד בינוני. 
השכרת ציוד ליום כיף והשכרת ציוד ליום גיבוש כוללת את כל מה שאתם צריכים כדי באמת לכייף במהלך היום ולחזור הביתה עם חיוך רחב על הפנים. 
ציוד ליום כיף להשכרה דרך בסט רנט לא רק יעשה לכם את יום מדהים הרבה יותר אלא הוא גם מוצע לכם במחיר אטרקטיבי, זול ומשתלם.

אנו בבסט רנט מציעים את השירותים שלנו לכל האזורים בארץ וכמעט לכל הערים וזה כולל את ראשון לציון, תל אביב, קריית אונו, רחובות, 
רמת גן, גבעתיים, בני ברק, בת ים וחולון במרכז, מודיעין, בית שמש וכמובן ירושלים באזור עיר הבירה ורעננה, כפר סבר והרצליה באזור השרון. 
גם אם אתם צריכים ציוד ליום כיף ואתם מתגוררים בפתח תקווה או אשקלון אתם יכולים להרגיש את עצמכם מסודרים כי גם אלו חלק מהערים הנמצאות ברשימה שלנו.

 

אין מוצרים בקטגוריה זו.
צרו קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם


טלפון מחלקת מכירות:
058-5050404